کاوه آهنگر نماد ستیز با ستمکار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 964
نویسنده : نوری

با تو من کاوه با تو من فریدون
بی تو من اهریمن بی تو من ضحاک
با تو من عاشق، با تو من خسرو با تو من مجنون
بی تو من فاسق بی تو من مغرور بی تو من محصور

بی تو من اهریمن بی تو من ضحاک بی تو من فرعون

با تو من فرید با تو من فریده با تو من فریدون

با تو من کوه، با تو من برج با تو من بارو

با تو من رود با تو من قایق با تو من پارو

با تو من قشنگ با تو من گنگ با تو من پلنگ

بی تو من سنگ بی تو من ننگ بی تو من لنگ

بی تو من تلخ بی تو من درد بی تو من سرد

با تو من کتاب با تو من شعر با تو من غزل

بی تو من سراب بی تو من دهری بی تو من هزل

با تو من گل با تو من مریم با تو من گلگون

با تومن باغ با تو من شیرین با تو من عسل

با تو من ساز با تو من راز با تو من نیاز

باتو من ناز با تومن نماز با تو من بنده نواز

با تو من تاج با تو من معراج با تو من تخت

بی تو من تار بی تو من تیره

بی تو من جهنم تمکین با تو من بهشت رنگین

عباس دهقان

9 / 4 / 92

 

%DA%A9%D8%A7%D9%88%D9%87%20%D8%A2%D9%87%




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com